kLiK TaU!!!

Monday, March 15, 2010

saturday+sunday+monday

saturday

sabtu yang lepas sepeti biase nun mmg salu balik ke rumah..pagi2 bgn seperti biase tgk baby hana yang mmg sudah pandai senyum n bertambah comel n sudah pandai grakkan badan mengiring..mummy hana pon ade kat umah...cian kat hana cz jrg jumpe mummy die..tp nak wat camnekan cz mummy die sibok..

tghari tu kteorg pegi umah kak farah tawen..hehehehehe sempat gak laa bergambar..ptg pulak kuar ngn en amy g tgk wyg lat jj n sebelum tu aku singgah kat termnl 1 n KM plaza nak usyar bju dinner n xde yg berkenan..pastu kteowg  mkn kat delifrance yg agak mengecewakan cz lasagna seafoodnye yang kuang sedap n xde fresh seafood pon..pasta ala alfredo die tu okey laaa...huhuhu..ape2pon aku lg suke western food kat san francisco yang lg sedap especially gamber pasta , lingunie salmon , n marinara die..pizza die pon sodap..hehehhehhe(kuat makan eh??).. pas makan kteorg tgk citer under the mountain....xdelaa besh sgt..tp ok laaa..huhuhu pulang kerumah dgn hepi cz dapt spend mse ngn en amy..muahahahahha
 gamber pasta yang sodap @pizza san francisco
sunday
setelah agak penat semalam..menybbkan aku bgn lambat ckit(da nme pon weekend kan??)en amy pon bgn lambat huhuhu..(byk kali kol tp xangkat)..
ikutkan pangai aku da ckit berubah cz dlu aku ske tension n marah2 kalo en amy lambat kee..xjwp kol ke..tp skg ni aku redaa..cz manusia tentu ade kuang n lbeyner..cz aku kne faham yang die penat kije n salo balik malam..so tdo siang salah satu cre untuk die rehatkan mindaa..so ainun kne phm k...mmg redaa laa kuar dating ptg2..huhuhu.. tp geram gak lambat2 cz salu xdapat g tempat yg tlh plan sebelomnye..huhuhuu..xpe laa cyg...muahhaaha..luv die sgt...apepon nun patut bersyukur cz amy mmg matang n byk nasihat nun(tp nun nasihatkan die benti mokok xpenah dgr..huhuhu).n nun bersyukur cz die boleh bimbing nun n jge nun..hope kte kekal selamanya. Alice in wonderland mmg besh n colourful..hehehe

Monday

pagi monday tu sempat lg aku ciapkan laporan..masih kat umah...hehehe..pagi tu melayan baby hana...hehehehee..sempat jugak aku masak ketiau ladna seblm balik ukm..adik2 nun cakap sedap..hehehehhee. cik melah kawan mama pon rase..die siap kate bertuah suami nun cz dapat istri yg rajin masak..hehehehehhe..kembang sekejap..hehehhehehehe...bguslaa tu..mmg nun suke masak pon+ suke makan...hehehehhe yum2..
sampai kat ukm dalam kol 4.20ptg..ade kelas kol 5...sempat la solat asar n pi kelas...huhuhu
tp arini aku masih lom sehat dari batuk n asik batuk je sampai sakit dada..huhuhu..
kol 7 nun kol amy..cz nak mintak tolon anta nun balik umah..tp die marah nun xkasi balik..huhuhu..nun sdey n xhepi + saket dada n mcm nak demam..hope get well soon..xnak sakit....huhuhuhu







No comments:

Post a Comment