kLiK TaU!!!

Friday, March 26, 2010

mood :) :( :P


slam..hai2..da lama  jugak aku xtulis blog...huhuhu..xde mood..cz beberapa ari seblm ni aku xde mood sgt n bz...full of activity...

banyak je sbb aku xde mood...sume tu mungkin disbb aku yang terlalu bersangka buruk o mmg org tu mcm tu..huhuhu..ape pun aku anggap yg buruk tu mungkin berpunca dari aku...huhuhu..
kadang2 emosi kite sbg manusia ni mmg susah nak dikawal...
kalo nak org yg 100% perfect.. Impossible tu find..huhuhu...  rather being realistic o idealistic...????????
bak satu ungkapan " kite manusia..bukan robot"..mmg banyk kali terdengr2 kat telinga aku n wat aku berfikir...
bagi aku mase pk n pk n pk..huhuhu..

hari ni jugak aku g tampal gg..isi simen tu putih..hehehehehe..suke2.. kalo sblm ni aku tgk gg adik aku yg kne tampal tu agak hitam mcm die letak logam jee...yelah semakin maju laa katekan macm penemuan baru....
actually ni first time aku tampal gg.. n agak sakit skit ble die pkai alat bersihkan gg tuu..huhuhuhu..
sebulan aku tggu nak wat apmnt ngn  doktor gg...mungkin kat ukm ni ramai student yg sedar kepentingan menjge gg..hehehee...pasni nak jge gg elok2 la..cz gg ni da xde gantinye..lgpon nak pakai sampai tuaa..kne laa jge..hehehehee

arini sampai ahad mggu ni aku kne jd baby sitter..heheehehe..cz mama aku balik kg...tp bgus gak dapt experience baru jge baby hana tomei nii..huhuhu..hana ni tiap 3-4 jam minum susu mamex gold 120ml...heehe arap2 mlm ni die tdo lene...argghh...(menguap) mata da nantok ni..mau titon daaaa...tata

No comments:

Post a Comment