kLiK TaU!!!

Friday, March 12, 2010

jumaat is friday..heheheehe


pg jumaat tu aku bgn dlm keadaan ug kurang sehat n saket dada cz asek batuk..huhuhu..actually aku da makan ubat batuk sejak malam rabu..cz aku da tau nak kne batuk da ni..huhuhuhu..pas abis kelas pemakann tu aku terus balik semban...cz aku teringin sgt rehat kat umah..cadangnye pg jumaat tu aku akan terus kekelas..tp disbbkan xsehat...aku rase rehat kat umah lg elok...so skg ni aku ngah berehat n berharap batuk ku akan cepat2 pergi..huhuhu..
thanks gak kat en amy cz sudi jumpt nun kat batang benar yg kire2 20min dr komuter ukm...sowi moody ngn en amy..huhuhu..seharian nun xangkat kol cz merajuk..banyak kali en amy kol tp saje keraskan ati xnak jawap..last2 angkat gak...kire merajuk satu hari laa ni....heehehehhe..kalo pikirkan start ngn bende kecik je..tp gurlzz..besela cpt terase hati..huhuhu..sowi cyg..ape2pun muah3xhahahahaha...

No comments:

Post a Comment