kLiK TaU!!!

Monday, December 20, 2010

go to penang

mmg seyes hati aku mmg 50-50 nak pi penang.. bukan maksudnye aku xske, tp agak keberatan memandg bukan sape2 dan risaukan en amy takot perjalanan en amy sensorang dari seremban ke penang akan berlaku ape2. pagi2 aku da teks amy bgtau yang mmg aku xnak pergi.. tp en amy trus jugak mintak aku ikot.. sbbkan risaukan keselamatan en amy aku ikot je ajakan amy..die bersungguh2 ajak noon ikut.. bertuah ade mama yg openminded n sporting..(mama tau kan ank die ni pandai jge diri)hehehe..thanks mama benarkan noon teman kan amy.. kirenye jumaat tu bergerak kol 7.30 mlm dr seremban. jalan agak 'jam' terutamanya selepas lalu hiway dkt area damansara dan ke arah ipoh.. mmg byk kete.. pada awalnye kami plan nak singgah umah abg en amy but last amy decide trus ke penang..homestay...(senang trus tuju ke tempat kawen dila).pukul 2pg kami sampai di homestay..sampai2 nye kami disambut oleh 'pengantin baru' hehehee..(kacau dorang tdo je cz kol 2 pagi baru sampai).kelihatan jugak kuarge kak ngah amy yang tgh tdo..hehehe.

alhamdulilah majlis pengntin berjalan lancar n temanye biru pekat gitu..canteek... lepas kenduri terus ke homestay utk rehat n kemas2 brg cz asalnye nak pi bandar penang jln2 (belajar kenal2 tempat org)..seingat aku last pegi penang pon time anta along sambung master kat USM..hehehe..las2 sbb jln jam kami terus ke bukit merah...
en amy2 beria2 nak pi try kamera nikon D3100.. penat noon kne jd model xbertauliah n bes jgak kne tangkap gambar..hehehhee..setelah penat da kaki berjln sluruh bukit merah tu kami gi ke ipog umah abg en amy dan bermalam kat citu..cantik umah abg amy dgn sentuhan moden..sok pg plak lepas sarapan trus ke lata kinjang operasi bergambar lagi..huhuhu..penat tau.. tangkap gambar sampai habis baterry daa..
ape2pon noon hepi jgk cz 1st time smpai ke lata kinjang...korang boleh la singgah ikut exit tapah 17km je dri exit tapah tu.. misti korang enjoy laa air terjun ciptaan Allah tu..cantik tau

lata kinjang perak


 kawen dila belah lelaki @ penang

No comments:

Post a Comment