kLiK TaU!!!

Tuesday, July 20, 2010

penin toiNK toiNK (*_*)



da stat kelas 2minggu..tp aku benarnye masih blur n ponin (wlpn xnmpk cam penin) sbb aku masih blom dapat kolej lg..sume gara2 aku yang gatal2 nak tukar kolej...benarnye aku ni rancang ngn nana kiteorg nak duduk satu kolej yang same..pada awalnye aku dr kolej B n nana lak dari kolej D....so lepas pk2 kiteorg ni nak menetap same2 ngn aku kat kolej len iaitu kolej A...last ble kuar result kteorg xdapat kolej A tp tercampak kat kolej Z... (padahal kalo aku mohon kolej asal aku ,tentu dapat-ecah pon cakap camtu) ish2x..memandangkan kami xberape berkenan ngn kolej Z tu maka kami xla wat pengesahan..last2 ni aku berulang-alik laa dr somban ke bangi..huhuhuhu..seyes aku ponin n lotih...yelaa da masuk 3rd year ni..aku mmg kne seyes..dont play-play...apepon harap kowang doakan aku cpt2 dapat kolej ekk..waaaa....tension2

No comments:

Post a Comment