kLiK TaU!!!

Monday, July 12, 2010

LASAGNA + KASIH SAYANG

hai2...salam pekaba pembaca blog saye???hehehehehe (bajet mcmla ramai nak bace post saye ni..hehehehe ).. smoga sume sehat n ceria sentiase..

JOM TUNJUKKAN KASIH SAYANG>>
hehehehe...sebenarnye banyak cara yang kite dapat buat untuk tunjukkan kasih sayang antaranya :
1. luahkan - cakap ngn parents 0r hubby ,siblings kite n bagitau yang kite sygkan dorang
2.belikan hadiah : blikan tudung ke,keronsang utk mama ke, baju ke..or ape2 je...secara suprise lg besh..hehehe
3.SMS + KOL..heheheehe kol la org yg kite syg n salu tye kabar kat org yg kite cyg tu..
4. MASAKAN...hehehehehe masakan pon boley tau..masak sedap2 n bg org yng kite syg tu makan..

so hari ini aku pilih no 4 sbgai tunjuk rase kasih syang aku terhadap family aku..heehehhehe...malam ni kteorg dinner ngn lasagna yang dibuat oleh aku ikut citerase aku + balun je..hehehehe jom tgk gambar..

sebelum di masakkan ke dalam oven: 

selang seli sos pasta n sos bechamel(sos putih tu) n pasta


ni aku gunene 10 keping lasagna

lapisan demi lapisan..

selepas dibakar dan siap :

 lepas bakar..kalo nak nmpak cantik lg letak banyak parmesan cheese bg nmpk garing..


kaut kauh sampai licinnn.....yummmm

fresh from oven to plate...jom makan...bismilah dlu tau

2 comments: