kLiK TaU!!!

Monday, May 17, 2010

dah lame xmenulis kat blog....

merujuk pekara diatas..hehehehehhe..sebenarnye memang da lame mood aku kureng untuk menaip kat blog aku ni..maklum laa..sejak minggu sebelum pekse lg aku da stop menulis....huhuhu..ntah aku ni ikut mood..mau tulis..tuliss..xmo tulis biar je laa...huhuu...
da dekat 2mggu papa pergi...rindu kat papa...kadang2 bgn tido pon terdengar sore papa..huhuhu...sekejap je papa g..papa pergi tanpa berikan tanda''...papa sehat je n xde masalah sebelum ni...huhuhu..apepe aku reda...al fatihah...semoga papa dijauhkan seksa kubur,azab api neraka n ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...
teringat lagi ari jumaat tu...time papa mandi nak pi solat jumaat..papa jatuh dalam bilik air...kteorg masuk bilik air tgk papa da terduduk...aku ampu papa dekat ngn aku..eti ngn mama pon ade time tu..sambil nangis n sedey cz papa da xley gerak..aku sambil teresak2 sempat ajar papa mengucap..aku xsangka papa pergi sepantas tu...macam tak percye...ambulan datang lambat jgak..bile paramedik tu sahkan papa kteorg takde..kiteorg sume nangis..sedey...pastu paramedik suoh aku g balai polis wat laporan..ape2pon aku syukur papa ku selama dikebumikan ari yang same n sume bejalan lancar.. papa sentiase dalam ingatan kiteorg....

No comments:

Post a Comment