kLiK TaU!!!

Monday, November 29, 2010

Rahsia kurangkan jerawat

sebelum aku sambung blaja kat UKM dulu aku sempatla keje kat kilang makanan as microbiologist.. keje aku hari2 analisis makanan n detect ade mikrob or tak...makin lame keje situ aku sedar yang aku makin bertambah jerawat dimuke, serius weh..tension n kurang confidence ade jerawat ni..huhuhu.. tp sebenarnye mungkin byk faktor lain seperti hormon,emosi,pemakanan n persekitaran yang menyumbng pertambahan jerawt..

dulu 2 aku gne macam2 pencuci muke..












sume xberkesan except yang satu ni sgt berkesan mengurangankan jerawat noon setelah 6bulan setia ngn produk ni


nak tau....





hehehehe

rahsianye

nano white..thanks nano white bantu noon kurang jerawat n xyah pakai foundation n concealer tebal2 dah...

makesure pakai full set..tp ikut kulit jugak laa




ni yang paling powerful..misti gne

selamat mencube :)

No comments:

Post a Comment